Reacties

Reacties 1 - 22 van 22

Naam Reactie Datum
Anneke de Boer Hartelijk dank voor het kleurrijke verslag! We hebben… 30 jul. '23
Peter Jansen(opa) Leuk dat Joost en Puck golven!!Elise gisteravond gezellig… 28 jul. '23
Anneke de Boer Jullie reisverslag en foto’s inspireren ons tot… 27 jul. '23
Peter Jansen(opa) Leuke dag met veel aktiviteiten,lekker dat het weer… 26 jul. '23
Mam Lekker dat alles met Elise goed Verlopen was na het… 26 jul. '23
Anneke de Boer Niet verwonderlijk dat de gebakjes heerlijk waren.… 25 jul. '23
Peter Jansen(opa) Leuke dag ,temperatuur valt mee denk ik,hier net 20… 25 jul. '23
Anneke de Boer Het spreekwoord ‘leven als God in Frankrijk ‘… 24 jul. '23
Tante Corry Hallo allemaal, pas vanavond kom ik er toe te reageren… 23 jul. '23
Peter Jansen(opa) Fijn dat er wat wind is,lekker gegeten,ik doe het… 22 jul. '23
Mam Ziet er allemaal heerlijk uit. Ook allemaal leuke… 21 jul. '23
Anneke de Boer Wat een prachtige lunch & locatie maar vlekken… 21 jul. '23
Peter Jansen(opa) Blijft voorlopig mooi!😎🍺 20 jul. '23
Mam Ziet er allemaal prachtig uit Gelukkig een zwembad… 20 jul. '23
Peter Jansen(opa) Leuk verhaal verslag,heel Europa is het erg warm,hier… 20 jul. '23
Anneke de Boer We krijgen honger van de foto’s met al die lekkere… 19 jul. '23
Anneke de Boer Wij zijn jaloers op zo’n derde bijrijder! Zo te… 18 jul. '23
Peter Jansen(opa) Gezellige dag gehad gelukkig niet te warm,hier wind… 17 jul. '23
Mam Wat een gezellig verhaal weer. Verheug me op de volgende!!… 17 jul. '23
Anneke de Boer We verheugen ons er op om 2 weken lang jullie vakantie… 17 jul. '23
Peter Jansen(opa) Mooie begin met rustig vakantie verkeer, hier hele… 16 jul. '23