Donderdag 27 juli 2023

28 juli 2023 - La Ciotat, Frankrijk

Goedemorgen,

ik schreef gisteren dat we weer richting huis gaan rijden maar we hadden nog een hele vakantie dag!

in de ochtend werden we verwend door een crepe, we waren alledrie laat op. Je raakt toch een vakantie modus.
Puck ging lekker douchen, Joost en ik hebben even een tennisbal geslagen. Winst lag gelukkig aan mijn kant toch groot teleurstelling van Joost. Hij blijft mij steeds verbazen, hij rent op alles, mooie slagen uit onverwachte hoek.

Vandaag is de wind gaan liggen, de temperatuur ligt rond 27 graden met strakblauwe lucht. Koffie en boek bij het zwembad.

Rond de lunch zijn we naar de bakker gelopen, voor een stokbroodje. Even een spelletje met elkaar, dan ineens is het zo warm dan laten ons even glijden in een klein tukje.

Rond 15 uur rijden we richting Marseille, maar we gaan er eerder af, Puck en Joost gaan een 9 holes golfbaan lopen, ze hebben een chauffeur nodig voor golfkar. Je rijdt weer ergens omhoog waarvan je denkt, komt het wel goed?!?

Ja hoor, een prachtig complex met parkeerplaats plopt op. Eerst werd er ingeslagen zo leuk om te zien, Puck heeft na een 5 daagse clinic vanuit school de smaak en de slag te pakken, Joost heeft afgelopen periode wat lessen genomen en iets minder gaan hockeyen om toch zijn slag beter te krijgen. De hockeyers kunnen wel golfen maar er moet een kleine nuance in de slag! Dat ging ze goed af!

Om half 5 reden we een berg op met het karretje, na een eerste hole met echt fantastische uitzicht, overal groen en zicht op richting zee. Genieten!

Na afloop heb ik de familie naar beneden gescheurd, als dit had allemaal had moeten lopen…

Rond 19 uur reden we weg richting oplaadpunt, Tessi is vol, boodschappen gedaan en een klein frietje gehaald voor het zoutgehalte. ☺️

We waren een beetje laat met alles maar we wilden La Ciotat afsluiten bij onze favoriete Italiaan, hij zag ons aanlopen en zei meteen, gezellig komen weer eten?

Het smaakte ons erg na ons avontuur op de golfbaan!

Koffers zijn gepakt, we rijden morgen richting Dijon

1. Peter Jansen(opa):
    28 juli 2023
    Leuk dat Joost en Puck golven!!Elise gisteravond gezellig gegeten met veel nieuws!!Tot gauw.