Reis Zuid Afrika 2024

26 april 2024 - Schiphol, Nederland

Een beetje gek idee,  Joost en ik gaan samen op vakantie naar Zuid Afrika waar Puck 5 weken gelden naar vertrokken is. Elise blijft in Amsterdam. Nieuwe fase…

Het inpakken van de koffers is voor ons eigenlijk niet moeilijk. Joost zetten gisteren de strijkplank klaar, setjes bij elkaar en strijken en netjes in de koffer.

vanmorgen om 7 uur kwam mijn vader ons ophalen om ons op Schiphol af te zetten. Het was een drukste van jewelste maar goed… het verliep allemaal soepel bij KLM. De reiswereld is ook echt gedigitaliseerd, je eigen bagage in bagage bakken stoppen met een qr code, paspoort controle gaat allemaal automatisch. Rond half 9 zaten we aan een kopje koffie… De borden gaven aan om 9:25 uur boarden, we gingen in wandelpad naar de gate. Daar troffen we Jeroen, Suus en Gijs…even gezellig gekletst. We moestenhet vliegtuig in, mooie stoelen had Joost geboekt, heerlijke beenruimte, comfortabel stoelen. Fijn om zo aan een lange reis te beginnen…we vertrokken mooi op tijd. We zijn om 21.10 uur aangekomen in Kaapstad!

1. Peter Jansen(opa):
    26 april 2024
    Mooie snelle reis gehad.Hier eindelijk de zon gezien vandaag.Slaap lekker hartelijke groet van ons.😌
  2. Anneke de Boer:
    27 april 2024
    Fijn dat de reis goed is verlopen en ja, laat dat boeken maar aan Joost over! Ook gezellig dat er vrienden in de buurt zijn. Veel plezier!
  3. Mam:
    27 april 2024
    Wat goed geregeld allemaal
    Veel plezier met de fietstocht hoop dat de drukte meevalt,

Jouw reactie