Vrijdag 21 juli

21 juli 2023 - La Ciotat, Frankrijk

Vanmorgen werden allemaal rond 9 uur wakker, we werden weer verrast door een heerlijk ontbijt, ze probeert steeds iets anders, vandaag hadden we een Franse flan bij de koffie.

Rustig op starten, lekker zwemmen, boeken lezen wat er is iets verschrikkelijk aan de hand 😂 de WIFI ligt er van gisteravond 22 uur al eruit! In het hele kustgebied is de WIFI eruit, geen idee hoe lang het duurt. We zijn helaas aan onze boeken overgeleverd. Puck heeft er het meeste last van, iedereen denkt meteen dat ze niet meer bestaat! Gelukkig om 11 uur was de WIFI weer in de lucht.

Vanwege onze trouwdag gaan we vandaag lunchen bij een leuk restaurant aan de zee, we waren 12 juli 21 jaar getrouwd en Joost heeft tafel op 21 juli gereserveerd!

Om half 1 werden we daar verwacht, 5 minuten rijden verderop aan de kust, vandaag waait het echt verrukkelijk! We hadden een tafel aan het raam, zeezicht onder de schaduwdoeken en de wind in de haren, zorgde voor het gevoel, als God in Frankrijk!

we werden verwend door allerlei amuses bereid met bolletjes ijs, in verschillende smaken tomaat, komkommer, wortel.. Het was verrassend lekker! We gingen voor een drie gangen lunch, een heerlijk stukje vis en als afsluiter, een aardbeien dessert of een Citroën variant. We hebben ons rot gelachen over het personeel, er was een jongen met heel veel gel in zijn haar, hij stonk naar zweet maar deed alles in slow Motion. Het andere meisje deed heel erg haar best alles in het Engels te vertellen. Ze hadden allemaal vlekken op hun blouse en broeken. Je steelt ook wel de show met twee van de leuke meisejs aan tafel ☺️Alles smaakte even heerlijk, we zijn de middag in de watten gelegd!

De drankorgels heb ik naar huis gebracht, iedereen heerlijk in de schaduw op een ligbed liggen slapen. We zijn weer in het land der leven, plonzen in het zwembad. Een gezellige en smakelijke middag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anneke de Boer:
    21 juli 2023
    Wat een prachtige lunch & locatie maar vlekken en vies ruiken, dat hoort echt niet bij een restaurant met een Michelinster. Maar, het heeft de pret niet bedorven, als we zo de foto’s zien….
  2. Peter Jansen(opa):
    22 juli 2023
    Fijn dat er wat wind is,lekker gegeten,ik doe het wel met een bruin bolletje!😜