Reacties

Naam Reactie Datum
Aimée Ook ik heb érg genoten van alle verhalen en foto's,… 4 aug. '19
Tante Corry Lieve familie, dat was weer 'n enorme ervaring.… 4 aug. '19
Peter Jansen(opa) Leuke verhalen geschreven ,kom jullie morgen ophalen,mooie… 4 aug. '19
Mam Zo zeg dat ziet er allemaal prachtig uit. Wat leuk… 3 aug. '19
Anneke de Boer Ik schreef nét de reactie op het vorige reisverslag,… 3 aug. '19
Anneke de Boer Heel mooi de foto's van de zee en wat jammer… 3 aug. '19
Linda Zo zou het leven altijd moeten zijn!! Geweldig die… 1 aug. '19
Celine peeperkorn wat heerlijk zo 'n eiland.ik zou er zo naar toe… 1 aug. '19
Peter Jansen(opa) Mooi zandstrand ,foto lijkt op reisgids,gisteren 54mm… 1 aug. '19
Anneke de Boer Wat een fijn en overzichtelijk leven op jullie bounty… 1 aug. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Veel plezier nog met elkaar! Groetjes van ons 1 aug. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Als de WiFi het een beetje toelaat zal ik nog wat… 1 aug. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Daar denken de dames wel anders over.....gelukkig… 1 aug. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Dag lieve oma Peep, wat fijn dat het lukt met het… 1 aug. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Dag lieve tante Corry, bedankt voor uw leuke bericht!… 1 aug. '19
Linda Hoi allemaal! Wat een leuke verhalen schrijven jullie!… 29 jul. '19
Anneke de Boer Gelukkig dat jullie er maar één nacht bleven in… 29 jul. '19
Mam Dat is wat bijna geen wifi, maar goed lekker luieren… 29 jul. '19
Celine peeperkorn ga maar lekker luieren.dat verdienen jullie wel.Oma 29 jul. '19
Tante Corry Lieve fam. Peep, ik heb niets meer aan deze leuke… 28 jul. '19
Mam Och wat leuk met dat koffertje kan ik me helemaal… 28 jul. '19
Peter Jansen(opa) Veel groen ,fijne auto,leuk verhaal,Max probleemloos… 28 jul. '19
Celine peeperkorn Wat een leuk verhaal.jullie maken veel mee en jullie… 28 jul. '19
Mam Hallo allemaal, wat een mooie foto’s en Joost heeft… 27 jul. '19
Anneke de Boer Leuk om te. lezen dat steeds meer volgers reageren.… 27 jul. '19
Celine peeperkorn wat zien jullie veelen wat is George Town mooi.NU… 27 jul. '19
Aimée Lieve allemaal, wat een geweldige reis maken jullie… 27 jul. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Ha oma Peep, het is zeker gelukt! Fijn om te zien… 27 jul. '19
Celine peeperkorn hallo allemaal hier een reactie van mij.ik hoop dat… 27 jul. '19
Anneke de Boer Je hebt een goede smaak Elise, ik heb het hotel even… 26 jul. '19
Tante Corry Van mij nog geen reactie gehad,maar ik geniet van… 26 jul. '19
Mam Ha Ha, hier in middag binnen in de kamer met de ventilator… 26 jul. '19
Anneke de Boer Elise, wat een leuk verslag! Je beschrijft het zo… 26 jul. '19
Mam Wat erg zo’n rit door de bergen. Gelukkig heelhuids… 24 jul. '19
Anneke de Boer Ik was op de atlas aan het opzoeken waar jullie nu… 24 jul. '19
Peter Jansen(opa) Jullie reisleider heeft steeds goede lokaties gevonden… 24 jul. '19
Mam De afternoon Thea heeft de dag goed gemaakt zag erg… 23 jul. '19
Anneke de Boer Geniet maar van die 25 graden, hier is het 30 graden… 23 jul. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Kan je zwembad lekker op! Gaat het beter met je hand? 23 jul. '19
Puck, Elise, Barbara en Joost Het is grappig, we miste je in je reactie😊! Het… 23 jul. '19
Anneke de Boer Een beetje late reactie, was een dagje op stap maar… 23 jul. '19
Peter Jansen(opa) MOOIE OMGEVING GEEN HOOGBOUW WEINIG LUXE VOOR DE DAMES… 22 jul. '19
Peter Jansen(opa) Gelukkig geen last van hoogte vrees !!! HG opa 20 jul. '19
Mam Hallo allemaal, leuk om jullie verhaal te lezen wij… 18 jul. '19
Anneke de Boer Razendsnel die band! Wij hebben gisteravond ook sushi/sashimi… 18 jul. '19
Mam Hallo allemaal, gisteren wat problemen met de iPad… 17 jul. '19
Anneke de Boer Voor mij heel leerzaam die foto's! Ik had het… 17 jul. '19
Peter Jansen(opa) Leuke foto zo hoog in het hotel , hoop dat de lift… 16 jul. '19