Woensdag 17 juli 2010

17 juli 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Goedenavond, na een goede nacht (we hadden goed uitgeslapen) en hadden trek in het ontbijt. De keuze was groot van toast tot en met rijst, maar ook vers geperst sap en vers gemaakt eieren en pannenkoeken.

Daarna op rustig op pad naar de Petronas Towers, met daaronder een winkelcentrum. Op de grond beleef je de stad anders dan als je op de 41ste uit het raam kijkt. Elise heeft nog even bij Marc Jacobs staan kijken voor een tas 😉. Na een sapje, een bezoekje aan de supermarkt voor de lunch. Ze hebben alles, maar weinig westers, dus de keuze was lastig voor de dames.

na de lunch, relax tijd in het zwembad. Daarna op pad naar de avondmarkt. Hiervoor een grab genomen (de über van Maleisië). Na de kwartiertje waren we er....je kan hier alles krijgen van Rolex tot Louis Vuitton tegen zeer schappelijke en onderhandelbare prijzen. Ook de rambutan (fruit) geproefd.

daarna met de Grab naar de towers terug om te eten. Als toetje een mooie show in de fontein met licht en muziek. Nu weer op de kamer...morgen weer op pad.

Dank voor de reacties, leuk!

tot morgen

ps WiFi is hier erg goed dus de foto’s en video’s zijn in overvloed😀

1. Anneke de Boer:
    17 juli 2019
    Voor mij heel leerzaam die foto's! Ik had het idee dat jullie naar een derde wereldland gingen maar nu zie ik allemaal luxe zaken. Met Joost als onderhandelaar lukt het vast wel om koopjes te scoren. Extra koffer voor de terugreis lijkt me onontbeerlijk. Dág!
  2. Mam:
    17 juli 2019
    Hallo allemaal, gisteren wat problemen met de iPad maar vandaag weer in orde!
    Je moet ook geen hoogtevrees hebben he!
    Ziet er allemaal prachtig uit. Genieten maar.
    X oma opa!