Luie dag aan het zwembad!

20 juli 2023 - La Ciotat, Frankrijk

Vanmorgen werden we om half 9 verwacht op het terras voor het huis, Puck lag nog lekker te tukken…

Onze gastvrouw kwam ons het ontbijt brengen, heerlijke jus orange, croissantjes, stokbroodjes, een enorme pot Nutella, zelfgemaakte vanille yoghurt. Wat een begin van de dag! Puck kwam net op tijd voor de koffie 😉

We zijn allemaal toe aan een dagje niks, lekker zwemmen, boeken lezen, filmpjes kijken, een beetje wennen aan de hoge temperatuur. Normaal gesproken, ligt de temperatuur rond de 25 graden, de bewoners hebben dit nog nooit meegemaakt dat het zo warm is. Het is 35 graden, weinig wind.

Even een weetje over Puck, dit is een verzamelaar op het gebied van bikini’s, elke dag komt er een ander exemplaar uit de koffer. Allemaal even leuk!

Vanmiddag waren Joost en ik even naar beneden gelopen voor een stokbroodje voor de lunch. Meiden deden een klein tukje.

Veel zwembadplezier hebben we met elkaar, een balletje tegen Joost zijn hoofd, Elise geeft een gil met een druppel water op haar haar, Joost kan slecht doorkomen in het water.

Kortom, vakantie wordt gevierd!

1. Mam:
    20 juli 2023
    Ziet er allemaal prachtig uit
    Gelukkig een zwembad dat hebben jullie wel nodig hè!
    En je komt nog eens aan een boek toe!
    groetjes
  2. Peter Jansen(opa):