Reisdag richting Deveney Mars La Maison Bourgogne

13 juli 2021 - Puligny-Montrachet, Frankrijk

Vanmorgen hadden we de wekker gezet, het ontbijt gaat in tijdsvakken. Voor Puck een afschuwelijk tijdstip 6.30 uur maar zonder gemor komt ze uit bed en zitten we om 8 uur in de auto op weg naar Frankrijk.

De dag begint grijs en regenachtig….vanuit Maastricht rij eigenlijk zo België in…de ruitenwisser doen hun werk…weinig NL kentekens komen we tegen onderweg.

Luxemburg Om 11.30 uur stoppen we om Tessi te laden, een prachtige oplaadplek met 20 snelchargers, aangezet en wij zijn de supermarkt in gegaan.

Op zoek naar lekkere dingetjes voor de lunch en een plaspauze.

Rond 11.50 uur gaan we onderweg naar de volgende laadplek, 13.26 uur zullen we daar arriveren.

Iedereen ligt op één oor! Puck heeft aan iedereen gevraagd, je favoriete liedje door te geven, we hebben een gezellige playlist met muziek van Meatlof, Tina Turner, Maan, Marco Borsato.

Het is rustig op de weg..we maken nog een keer een plasstop.

Vervolgens hebben we een oplaadpunt met 16 plekken waar niemand staat te laden. Potje badmintonnen en de tijd is zo voorbij!

Rond 16 uur komen we aan op onze accommodatie Deveney Mars La Maison Bourgogne, we worden hartelijk ontvangen door een leuke dame. We hebben twee verschillende kamers en in het midden ligt een heerlijk zwembad.

alle spullen zijn neer gelegd en we vertoeven heerlijk aan het zwembad met een glas wijn en druivensap uit eigen wijngaard.

1. Anneke de Boer:
    13 juli 2021
    Nou, daar hadden we niet op durven hopen, zo’n reisverslag, gezellig! We zijn ook blij dat jullie nu goed weer hebben, in een groot deel van Frankrijk is het niet best
  2. Anneke de Boer:
    13 juli 2021
    Moet nog even wennen aan het reisblog.. Mijn tekst was al verstuurd voordat ik er erg in had. Had zelfs nog niet eens de foto’s gezien. Ziet er allemaal heerlijk uit!
  3. Tante Corry:
    15 juli 2021
    Hallo allemaal, wel nieuws dat jullie daar zitten. en wat hebben jullie geluk dat je 't noodweer van hier voor waren. Nu is de A2 dicht en delen van Luik en route Luxenburg. Wel 'n goeie route met voldoende laadpalen richting zuid Frankrijk. Mooie streek en de bourgogne dicht bij jullie mooie optrekje. Helemaal gemoderniseerd binnen en 't exterieur in Bourgogne stijl. En Joost mooi plekje om je verjaardag te vieren. Veel plezier en fijne vakantie. Tante Corry.
  4. Peter Jansen:
    16 juli 2021
    Vandaag vrijdag avond half 10 jullie reisverslag gevonden.Noodweer geweest rond grens gebied.ALLe praatprogramma’s gaan over Peter R de Vries.(Puck arbeienslof in aanbieding 10,95) Hg.