Woensdag 21 juli: verjaardagscadeau Joost

21 juli 2021 - La Ciotat, Frankrijk

Bonjour,

Vanmorgen deed ik de deur open…. weer een strakblauwe lucht!

Puck was nog ver in dromenland, Joost en Elise waren al wakker en aangekleed. Onze Franse gastvrouw was vanmorgen niet aanwezig maar niet getreurd, ontbijt staat gewoon klaar!

Vandaag croissants en sinaasappel als extra’s. Er moeten boodschappen gedaan worden; Joost en Elise gaan naar de Carrefour. Een uurtje later zijn ze al terug en is Puck ook wakker.

Een heerlijke pre-lunch zwemsessie en dan gaan we lunchen ter gelegenheid van Joost zijn verjaardag. Hij heeft een restaurant gereserveerd een paar kilometer verderop met uitzicht over zee.

Het was nog geen 5 minuten rijden en we waren op de locatie aangekomen, La Table de Nans prachtig wit linnen gedekte tafel met uitzicht over de baai met fantastische zonwering!

We werden ontvangen door allerlei lekkernijen, ze hadden een lunch menu. Meiden waren gewaarschuwd…maar niks kon de pret drukken.

Van elk bordje werd een foto gemaakt, het was allemaal verrukkelijk!

Joost heeft genoten van de heerlijk witte wijn bij zijn lunch gerechten. Terug heb ik gereden en zijn we allemaal gaan uitbuiken. Joost ligt te snurken in zijn hangmat 😉

We nemen een duik in het zwembad…vanavond spelen we nog een potje tennis.

Groetjes uit La Ciotat,

1. Peter Jansen: