Einde van de middag bezoekje aan zee

22 juli 2021 - La Ciotat, Frankrijk

einde van de middag zijn Joost en ik lopend naar de zee gegaan, 10 minuten naar beneden. Het is goed te doen vandaag, een lekkere zeebries.

De boulevard bestaat uit een weg, brede stoep en dan een klein stukje strand. Het was afgeladen vol met heel veel mensen. Strandstoelen/bedden zijn te huur voor 20 euro per stuk en een parasol 6 euro. Joost heeft een foto gemaakt, niemand gelooft ons….

1. Anneke de Boer:
    22 juli 2021
    We hadden wat achterstand met de mail en hebben nu in één klap alle reisverhalen gelezen. Wat een verschil tussen dat drukke strand en dat oude dorpje….. Gelukkig dat jullie niet van de zee afhankelijk zijn maar een eigen zwembad hebben. Het verjaardagsmenu van Joost zag er verrukkelijk uit. We hebben het adres in onze favorieten gezet. Zo heel ver is het niet bij ons vandaan, goed adres voor een uitstapje. Wij hebben ook niet stil gezeten, vandaag geluncht bij NAP, zelfs het 4 gangenmenu genomen omdat alles ons even heerlijk leek en dat was ook zo. Het is prachtig weer en we waanden ons, op 3 minuten lopen van huis, met vakantie op dat fijne terras. Dág!