Dag 9 fietsen

9 augustus 2017 - Tembisa, Zuid-Afrika

hee allemaal, ik ben het weer Elise en we hebben wel wat gedaan vandaag.

We gingen vandaag fietsen door dieren: zebra's, soort herten, krokodil en nog meer  maar niet de gevaarlijke. We hebben 2 krokodillen gezien en zebra's ook meer maar daar weet ik de naam even niet meer van.

We begonnen op een berg en je raad het als je de berg opgaat ga je hem ook weer af ( meestal dan hè) en andersom. We gingen de berg af en ik vond het redelijk eng omdat er auto's zijn die hard rijden en je gaat heel hard en dan zit er altijd iemand bij die een te klein hoofd heeft..... ( ik dus) dus die helm viel steeds af en ik heb 2 armen en met de 1 rem ik ( we hadden handremmen geen terugrem trap) en met die andere hield ik het stuur vast omdat het zo hard ging. Dan vloog die helm voor mijn gezicht weer handen los van het stuur. Het duurde bijna 5 uur volgens mij en we fietsen met andere mensen dat waren er 5 en we waren totaal met 10 de gids erbij. Het hoeft van mij niet meer.

Morgen gaan we weer rijden 4 uur naar St. Lucia en daar zitten we in een huisje.

Groetjes thuis xxx Fam Peeperkorn

1. Anneke de Boer:
    10 augustus 2017
    Nou dat wil wat zeggen als een ervaren fietser als jij er moeite mee had! Gelukkig vandaag comfortabel in de auto.
  2. Puck, Elise, Barbara en Joost:
    11 augustus 2017