Dag 17; koude bergen

17 augustus 2017 - Giants Castle Game Reserve, Zuid-Afrika

Hallo iedereen,

vandaag schrijf ik weer (Elise). Vanmorgen hadden we een ontbijt in het restaurant, het was niet echt druk en koud, onvriendelijk personeel.

We begonnen met regen, sneeuw en hagel, erg koud. Het huisje valt met kou tegen, beperkte stroom, 3 stopcontacten en 2 kacheltjes. Niet echt comfortabel.

We gingen een wandeling maken, hiken. Het was wel pittig namelijk 45 min heen en 45 min terug. Een main cave waar 5000 jaar geleden tekeningen zijn gemaakt door een volk, the bush man. In de oorlog hebben de Britten ze gevonden...ongelofelijk dat mensen zo hebben geleefd.

Het was helemaal bewolkt en er vielen een beetje sneeuw. We denken dat de temperatuur ligt rond de 8 graden met een stevige wind. De bergtoppen zijn bedekt met sneeuw. In de middag hebben pap en mam nog een kleine wandeling gemaakt langs de rivier, ze hebben 3 elanden en een heleboel bavianen gezien.

Morgen avond om 23.15 uur vliegen we naar huis en komen 's ochtends aan. Meer heb ik niet te vertellen, we zitten trouwens midden in de bergen zonder WiFi..... Morgen moeten we 4.5 uur rijden naar Johannesbrug.
Maar dit was de blog alweer. X Peeperkorn

1. Anneke de Boer:
    18 augustus 2017
    Dat is vakantie, mooie momenten, die je niet gauw vergeet, en ook dingen die wat minder zijn, waardoor het ook weer heel fijn is om naar huis te gaan!
  2. Peter Jansen(opa):
    18 augustus 2017
    Bedankt voor je leuke verhalen,zie je op Schiphol.!!