Avondje Oudtshoorn

8 mei 2024 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Gisteravond konden we kiezen uit twee restaurants op 1 minuut loopafstand, onze gastheer beviel ze allebei goed aan.

we hebben gekozen voor het restaurant Nostalgie, oma kookt in de keuken met eigen recepten. Het weer is ‘s avonds nog goed om buiten te eten op het terras/tuin. De stijl van de huizen hier in Oudtshoorn zijn een beetje Pippi Langkous achting, ze hebben veranda aan de voorzijde van de huizen, het zorgt ervoor dat het binnen donker is.

De menukaart was kort maar krachtig, struisvogelvlees staat erop, huisgemaakte hartige taartjes met salade, vegetarische gerechten. Joost ging voor de struisvogel met mango saus, ik ging voor vegetarisch wrap met groene salade. Echt verrukkelijk!  Toetjes zijn ook zelfgemaakt, een pindakaas merengue met handgemaakt ijs met pecan noten…o het was echt heerlijk! De rekening kwam….20 euro…we kregen nog twee koekjes mee voor bij de thee..

En rollend naar huis en heerlijk het bed in…nog even gezellig met mijn jarige vader gebeld! Het is hier rond 18 uur waardoor je besef van naar bed gaan een beetje vertroebeld is.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Jouw reactie