Ochtend Safari

7 augustus 2017 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 6 uur werden we gewekt door Afrikaans getrommel.....

We werden om 6.30 uur verwacht in het midden van het kamp, heerlijk thee, koffie, chocomelk en de Jeeps met ranger staan klaar voor vertrek.

Goed aangekleed in de open Jeep op zoek naar wilde dieren, gisteren hadden we een luipaard gespot met een prooi. Nu gingen we kijken, hij sleept zijn prooi de boom in. Terwijl we naar de plek toerijden, staan er 3 leeuwen en 1 leeuw kijkt op naar het luipaard. Waanzinnig schouwspel.

We hebben de neushoorn, zebra, Buffalo, nijlpaard, olifant, leeuwen, leeuwenwelpjes gezien, dit allemaal in 3 uur tijd.

Teruggekomen op het Kamp stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Heerlijk!

We hebben nu even rust tot de lunch, de dames liggen op hun bed met de verwarming aan en de olifanten lopen gewoon voorbij. Joost is met de ranger mee op wandelsafari.

Word vervolgd.....

1. Tante Corry:
    7 augustus 2017
    Oma Peep zit nu in Boxtel, heeft al een reactie gestuurd maar nog niets terug gehoord. Tante Corry heeft ook geappt maar jullie hebben natuurlijk geen WIFI. Veel groetjes en veel plezier!
  2. Puck, Elise, Barbara en Joost:
    7 augustus 2017
    Mail van oma Peep is goed ontvangen. De reactie zit in haar mailbox in Heemstede. Appen is hier lastig, maar apen zijn er genoeg