Dag 6 tentkamp

6 augustus 2017 - Maruleng, Zuid-Afrika

Hee allemaal,

ik ben het weer Elise en Puck zit weer lekker op haar iPad en we gaan zo slapen.

Vandaag hebben we veel gedaan dus ik begin snel, we gingen toen we wakker  werden ontbijten. Het was een zeker geslaagd ontbijt met ei, het was 2 uur rijden en we waren even gestopt in Hoedspruit om boodschappen te doen en iets te eten. Ik had een sandwich met kip en mayo eindelijk mayo na al die dagen. Geen mayo bij je patat best wel moeilijk hoor... Puck had een sandwich met tomaat en kaas ook lekker zei ze. Pa en ma hadden niks genomen (zaten nog vol van het ontbijt)

Na de stop was het nog een klein uur rijden toen waren we hier in een tenten kamp. Het ligt in een privé park naast de ingang van het Krugerpark, het is hier zo mooi we kwamen aan en moesten door een poort heen en nu ik dit zo schrijf krijg ik al een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht na 10 minuten rijden met de eigen auto door zand en hobbels kwamen we bij de tenten aan en wat stond er raad maar..... naast de receptie stonden gewoon heel rustig olifanten gezellig even bij te kletsen We werden naar onze tent gebracht en het is best luxe. Opgemaakte bedden en een twin douche, foto komt morgen.

We gingen om 2:30 lunchen en om 4 uur gingen we in de auto woowwww wat was dit spectaculair we hebben gewoon een luipaard van 1 meter dicht bij gezien die aan het eten was, leeuwen en kleintjes die aan het stoeien waren en meer dan 50 olifanten bij elkaar ook met kleintjes en een nijlpaard die verdwaald was en als laatste een drankje gedronken bij de wilde dieren de gids zei dat het veilig was dus dat kan ik ook weer van mijn bucketlist af strepen✔️ Wat de receptie zei is dat de olifanten soms iets drinken uit het zwembad grappig hè wij gaan nu lekker slapen, we hebben een tent aan het einde van de weg dus je hebt uitzicht op de wilde dieren als die er zijn daarom moet er altijd een gids meelopen naar de restaurant. Slaap lekker

groetjes Elise, Puck, Barbara en Joost tot morgen xx

1. Tante Corry:
    6 augustus 2017
    Oma heeft me net de reisblog voorgelezen, erg leuk! Nog heel veel plezier, groetjes Clara.

Wat hebben jullie een bijzondere vakantie. Iedere dag geniet ik van de verhalen en de mooie foto's. Groetjes van tante Corry
  2. Anneke de Boer:
    7 augustus 2017
    Jongens wat een spannende verhalen. Wat kunnen wij er tegen over stellen, niet veel...we zijn naar de Veluwe geweest en hebben alleen konijnen gezien. Dus we zijn blij met jullie avontuurlijke berichten vanuit dat verre Zuid-Afrika.