Vrijdag: we gaan op naar nieuwe logeerplek

15 juli 2022 - Plakias, Griekenland

Gisteravond hadden we de koffers al voor een groot deel ingepakt, vandaag rijden we door naar een volgend plaatsje (40 km) verderop!

Eerst Joost maar eens een dikke kus geven! Joost wil niks ervan weten dat hij jarig is! Meiden hadden een leuke zwembroek gekocht, de avond daarvoor waren we goed geslaagd bij een Griekse likeur winkel voor een plaatselijk drankje. De mensen zijn zo aardig dat je eigenlijk meer koopt dan je van plan was.

We gaan naar beneden voor het lekkere ontbijtbuffet, meiden gaan nog lekker aan het zwembad liggen. Rond 12 uur gaan we onderweg naar Plakias. Een mooie rit langs de zee en dwars door bergen heen. De wind is keihard momenteel.

we hebben onze nieuwe accommodatie zo gevonden, Belverdere Spa resort vlakbij aan de zee gelegen. We hebben de auto uitgeladen en toen richting het dorpje gelopen.

we hebben daar feestelijk geluncht bij KriKri, de Griekse keuken blijft ons keer op keer verrassen. Het eten was weer heerlijk!

Het dorp bestaat uit veel supermarkten, restaurantjes met hier en daar een winkeltje. We waren de afgelopen dagen verpest door de hoeveelheid winkeltjes en ijssalons. En de gezelligheid wat dat ook met zich mee brengt maar hier in het dorpje heerst een hele relaxte sfeer, maak je maar niet druk!!

We vermaken ons heerlijk met lezen van boeken, spelletjes spelen en natuurlijk Bed en Breakfast de liefde te kijken, zwembad, luieren en tukkies doen. De wind waait zo hard daar wordt zo moe van..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mam:
    16 juli 2022
    Dag allemaal,
    Eindelijk bericht van mij wat ziet er het er allemaal mooi uit
    Heerlijk eten zo te zien(behalve de slakken brr)
    Wanneer zien we Barbara eens op de foto??
    Liefs Mam
  2. Anneke de Boer:
    17 juli 2022
    We liepen even achter met jullie reisverslag omdat we zelf op reis zijn. Als ik het zo lees, is het een vakantie precies zo als een vakantie moet zijn, luieren, lezen, lekker eten in een geweldige en zonnige omgeving. Het is leuk om met al die foto’s jullie zo te volgen.