We zijn aangekomen op onze laatste logeeradres…

19 juli 2022 - Chania, Griekenland

Wat een berichten uit Nederland! We hopen dat het goed met jullie gaat,

hou het hoofd koel!

Gisteren was een rustige dag, lekker ontbeten met een heerlijk ontbijt wat ze in de ochtend brengen, iedereen kan het opeten wanneer hij/zij wil (met onze langslapende Puck is dat een goede uitkomst) Het waaide gisteren zo ontzettend hard, dat eigenlijk nergens goed kon zitten. We waren even met de auto naar een volgende strand gereden voor een kopje koffie maar dat maakte niet veel uit. Je wordt helemaal gezandstraald.

Vandaag zijn we een stukje terug gereden, een prachtige route langs bergritten,  afgewisseld met groene stukken, doorkijkjes naar de zee. Rond 13 uur waren we bij ons nieuwe adres in Chania

Het  is een gepensioneerde echtpaar, ze hebben dit huis jaren geleden laten bouwen. En ze verhuren het al een aantal jaren met veel plezier, ze wonen zelf ergens anders. Het ligt prachtig boven op de berg, uitzicht richting zee! Onze gastvrouw had de koelkast volgestopt met zelfgemaakte taart, ijs, de gastheer maakt zelf olijfolie.

We zijn hier neergestreken, gelukkig minder wind, die waren we wel zat. We zitten verrukkelijk aan het zwembad, of onder de veranda met als achtergrond muziek de krekels, wind en iets verderop de zeegeruis.

Vanavond lopen we met 5 minuten naar het dorpje aan de zee.

**bij de video’s heb ik ook iets gedaan **