Vliegtuig Transavia

13 juli 2022 - Rethymno, Griekenland

We konden om 5.00 uur boarden, dit ging ook zeer voorspoedig. Om 5.30 uur gingen we de lucht in, we vlogen vanaf de Polderbaan. De zon kwam op…

het vliegtuig was voor een deel leeg, het was zeer rustig in het vliegtuig. Iedereen lag eigenlijk wel te snurken…Om 9 uur kwamen we aan op Kreta, prachtig aanvlieg, zee en het eiland zag je heel mooi uit de lucht.

Koffers kwamen als eerste uit ruim, het autoverhuurbedrijf was vlakbij, kleine incheck en bij het verlaten van de luchthaven stond de auto voor de deur. Een leuke hoog model van Mercedes, we gingen op weg naar ons hotel appartement.

Een hartelijke ontvangst,   een heerlijk appartement met een groot balkon met zicht op de zee en het zwembad. We zijn er meteen gedoken.

‘s Avonds had Joost een tafeltje gereserveerd op 10 minuten lopen. Leuke restaurant met de tafel aan de zee, aangename temperatuur. We kregen allerlei lekkernij als voorgerecht, het hoofdgerecht waren bordenrek, dat was ons echt teveel. Als toetje kregen we van het huis, een Griekse likeur met een filodeeg appeltaartje. Zalig (alleen de taart) Puck en Joost vonden de likeur ook zalig.

We gingen weer terug, de vermoeidheid ging ons parten spelen. Het licht ging op tijd uit!