Vrijdag 19 juli 2019

19 juli 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Goedemorgen,

voor ons zit de dag er bijna op... 17:15 uur

Vanmorgen werden we allemaal fris wakker, een hele nacht hebben we allemaal doorgeslapen. We starten de dag met een heerlijk ontbijtbuffet.

We gingen vroeg op pad richting China Town voor een koopje te scoren, Chinese Tempel te bezoeken. Onze Grabe taxi staat voor de deur, brengt ons even op weg! Het waait vandaag een beetje en dat is wel aangenaam. ‘s Morgens door straatjes lopen met allerlei etensluchtjes, brommende auto’s....Elise en ik waren er niet zo weg van 🤢. Joost nam nog een doorsteekje allemaal tafels met hokken eronder met kippen en onthoofde kippen, prachtige groente, vis op schalen..Iedereen was druk in touw!

Vervolgens hebben we een Grabe taxi geboekt ( het ritje kost ons omgerekend 1,80 euro) richting een winkelcentrum voor een kopje koffie en verkoelend drankje...we verbazen ons opnieuw over hoeveel mooie winkels op een afstand van 2 km van elkaar afzitten.

Joost en Puck hebben zich gebogen over de terugreis met de mono rails, trein boven de grond en het laatste stukje in de metro. Overal zo schoon, eenvoudig te bedienen en airco in de hal, monorail, metro.

Rond 15 uur weer terug in het hotel voor een heerlijke duik in het zwembad, thee met een boekje, filmpje...Elise en Puck gingen nog even met Joost naar de LV tentoonstelling, er waren speciale kaarten die je bij de uitgang kreeg, ze miste er nog een exemplaar..Ze komen net terug, ze zijn compleet!

Vanavond heeft Joost een tafeltje aan overkant geboekt in een andere toren..we gaan er zo naar toe. Ze eten gewoon onze tijd dat is wel lekker..