In Duitsland

12 augustus 2018 - Merklingen, Duitsland

Hallo allemaal, vandaag een lange reisdag; van huis naar Merklingen in Duitsland. Dit is een klein plaatsje vlakbij Ulm.

De reis is soepel verlopen. We hebben geen file gehad en bij het laden was er ruim voldoende plek. Onze eerste stop was Horst bij Venlo. Hier lekker koffie gedronken in het nabij gelegen hotel.....de meiden hadden om 900 's ochtends de aardbeienvlaai er voor het gemak maar bij besteld 😛.

Daarna op weg naar Duitsland.... na 200 km net onder Frankfurt gestopt. De meegebrachte broodjes lekker opgegeten en daarna een mac donalds ijsje voor de smaak. Op naar de volgende 200km bij Stuttgart (leonberg). Hier was ook een mac en 20 oplaadpunten met 4 Tesla's.

Het laatste uurtje was met veel wegwerkzaamheden ....maar toen waren we in ons hotel vlak aan de snelweg en jawel...een mac 😒

Lekker gegeten bij een voetbalkantines annex pizzeria. Het was daar een beetje druk maar het was 2 uur zitten wel waard, vond ik...

Nu op de kamer...morgen nog 400km...