Vrijdag 26 Juli : Nieuw hotel

26 juli 2019 - George Town, Maleisië

Goedemiddag allemaal,

Gaat het een beetje bij jullie, met de warmte ? ☀️

Vanmorgen hebben wij om 12 uur uitgecheckt. Om 9 uur s’ochtends gingen wij weer heerlijk ontbijten 🤗 Nu had ik ook de andere helft van het ontbijt gezien , ook dat zag er hemels uit. Op het eerste stuk allemaal groenten ( dat sloeg ik even over ) in het midden stuk kon je een ei laten bakken, alle soorten en maten. En op het einde was er een groot plateau met allerlei soorten Kaas, dat heb ik natuurlijk wel allemaal even geproefd. Ik had een wit broodje met pindakaas en brie en een croissant met hagelslag  ( hoe kan het ook anders ).

Na het ontbijt zijn Puck, Pap en mam naar het zwembad gegaan. Ik bleef in de kamer want ik had last van hoofdpijn ( door de klap die Puck bij gaf en bedankt Puck ) Maar rond 11 uur zat ik nog eventjes in het zonnetje. Puck, pap en mam gingen wel zwemmen.

De spullen gepakt, let’s go for the new hotel !! 😛

Deze keer was het maar 30 minuten rijden, maar meneer Peeperkorn wilde nog (even) stoppen. We kwamen aan bij een winkelcentrum daar gingen we weer naar de sushi king. Je krijgt een plek aangewezen waar je mag zitten, dan bestel je drankjes op een IPad en worden ze gebracht. Je zit met je tafel aan het rollende band waar steeds sushi op staat. Ook word er continu nieuwe sushi opgezet, super lekker dus 😋 Na het s’middags eten liepen we naar een tempel waar de grootst liggende Boeda ligt van Maleisië. Maar het was zo warm dat het echt niet te doen was, maar we hebben het wel gedaan. Ook hebben we geld geven aan een meneer die met water en een tak over je hoofd ging voor geluk. Na afloop kreeg ik een oranje bandje om je hand. Puck en mam deden dat ook. Pap ging wierook opsteken voor gezondheid.

Toen reden we door naar het hotel, wat ik heb uitgekozen 😅 Het is super mooi, er was wat gedoe met de kamers maar dan heb ik je ook wat. Het hotel heet ‘ The Prestige ‘ dan kan je het even opzoeken als je dat wilt natuurlijk. We hebben net nog even gezwommen en gaan zo hier iets lekker eten.

Succes nog in de hitte 😘 Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik lig onder de dekens omdat de airco zo hard staat dat waterdruppels ijsklontjes worden 🥶 Nee grapje hoor, maar ik lig wel echt onder de dekens 😆

Dikke kus, Elise 💋

1. Mam:
    26 juli 2019
    Ha Ha, hier in middag binnen in de kamer met de ventilator aan
    Boek lezen en een aflevering van een serie kijken op Netflix
    Zelfs gisteravond ook nog binnen gezeten.
    Jullie hebben ook leuk zo te lezen allemaal lekker eten en mooie dingen bekijken.
    Hoor weer graag van jullie.
    Opa. Oma!!
  2. Tante Corry:
    26 juli 2019
    Van mij nog geen reactie gehad,maar ik geniet van al jullie verhalen en mooie foto's. Hier op de zandgronden derde dag 40 graden en onze attractie is met de auto {airco] naar AH boodschappen doen en dan weer moestuintje en andere bloemen en plantjes veel water geven. Genieten jullie maar verder en tot de nieuwe nieuwsbrief. Groetjes tante Corry.
  3. Anneke de Boer:
    26 juli 2019
    Je hebt een goede smaak Elise, ik heb het hotel even gegoogeld , wat een luxe, met een waarderingscijfer van 9,5! Helemaal jaloers, ben ik op het zwembad en ook een beetje op die airco.....maar, jullie hebben het verdiend na al die eerdere ontberingen. Wij moeten het doen met de voeten in een koud teiltje water😎. Däg.
  4. Celine peeperkorn:
    27 juli 2019
    hallo allemaal hier een reactie van mij.ik hoop dat het nu lukt tot horens
  5. Puck, Elise, Barbara en Joost:
    27 juli 2019
    Ha oma Peep, het is zeker gelukt! Fijn om te zien dat het berichtje is aangekomen..gaat het een beetje met de warmte? Groetjes van ons