water- en ijsfobie

24 augustus 2018 - Desenzano del Garda, Italië

Hoi hoi allemaal,

we halen vandaag even de verhaaltjes in, omdat we een tijdje geen verhaaltjes geschreven hadden dus bij deze mag, eigenlijk moet, ik een verhaaltje schrijven.

Ik had even die van Ma en Puck gelezen en in 1 daarvan stond dat ik een ijsfobie had opgelopen en dat wil ik even uitleggen. Ik had 3 dagen geen ijsgegeten en toen was ik weer ok. We gaan zo eten maar we hebben nog geen idee waar, gisteren hadden we gegeten bij een hamburger tent en dat was HEERLIJK! Dus of we daar nog een x gaan eten weet ik niet ( hoop het stiekem wel) maar er is genoeg lekker eten. Ik maak mij geen zorgen, en ik gok dat we daarna een ijsje gaan eten bij een lekkere ijssalon waar we bijna de hele week komen, maar we hebben toch een lekkere smaak ontdekt, maak kennis met de smaak Pinquino. Ohhhh wat is dat lekker het is een merk chocopasta soort Nutella maar dan Italiaans.

Gisteren was er een dag dat er mensen weggaan en komen, een dag die ik liever niet aan had zien komen want die mensen die nu wegzijn waren top. Maakte geen herrie gingen niet met ‘poolfloats’ het zwembad in, maar tijd loopt door dus er is nu een Engels gezin die dat wel hebben en het heerlijk vinden om in het water te springen TERWIJL er een bordje staat NO diving nou is duiken niet hetzelfde als springen maar hè. Iedereen zit naar ze te kijken.

IPads die nat werden,boeken,telefoons, handdoeken en nog veel meer joh maar goed we leven nog hebben geen ijsfobie en geen waterangst opgelopen.

Groetjes van ons xxx            Schrijfster:Elise