Dag 14: winkelen!

14 augustus 2017 - Umhlanga, Zuid-Afrika

hee allemaal,

ik ben het weer Elise en we zitten nu in de buitenstad van Durban en het is hier lekker. We gingen vandaag winkelen en als ik ergens van hou is dat winkelen. Het is het grootste winkelcentrum van Zuid-Afrika. Dus ik ben een soort van los gegaan want er waren niet echt winkels waar ik van hou. De Zara daar heb ik een t-shirt gekocht en de Mango, Levi's en de sissy boy waren er niet. Dus we hebben meer gelopen dan in winkels gelopen. Maar toen we verdrietig weg liepen naar de uitgang kwamen we gewoon een Lush tegen OMG... pap zei, zoek iets lekkers uit, ik trakteer!

Puck had een lush bal gekocht een zwarte; als je die in het water deed kwam er glitter en kleur vanaf super leuk, dus puck en ik zijn lekker in bad geweest. Ik heb een lippenbalsem gekocht en wowww die is zo lekker zacht met een beetje scrub erin en ruikt lekker joh, het is net alsof je helemaal bent herboren. Je brengt hem zacht aan en dan zijn je lippen helemaal ready to go. Zeker een aanrader,

Wat we morgen gaan doen ik heb geen idee.... We gaan naar een dorpje toe ( en ik hoop natuurlijk als koopgek , dat er winkels zijn zoals h&m enzo.) Wat ik wel weet is dat het ontbijt morgenochtend tussen 7.00 uur en 8.30 uur. We zetten de wekker!

Wij gaan nog even wifien dus doei en veel plezier als je nog iets gaat doen zo niet wens, ik je sterkte met vervelen of iets verzinnen XX Peeperkorn