Woensdag 24 juli: reisdag George Town (223km)

24 juli 2019 - Batu Ferringhi, Maleisië

Vanmorgen zijn we om half 10 vertrokken,

onze eerste stoppunt is het Cactus point, een hele verzameling met cactussen. Even een fotomoment voor Puck 😍!

We moesten eerst 80 km de bergen uit om weer op de snelweg te komen. Afschuwelijk weg met heel veel bochten...Gelukkig na anderhalf uur waren we op een rechte snelweg.

Joost en Elise hebben een goede samenwerking over de route, ze hadden voor onderweg een mooi tankstation, broodjeswinkel en natuurlijk Mac Donalds gepland in Ipoh.

Even een pauze gehouden en we vervolgen onze weg richting George Town, een kleine 123 km rijden op mooie snelweg. Een groot verschil met onze vorige reisdag, om de halverklap prachtige tankstations.

Het landschap verandert naar hoogbouw en we rijden over een eindeloze lange brug met aan weerskanten zee! De temperatuur is van 22 graden in de bergen naar 33 graden aan de zee.

We zijn om half 4 aangekomen bij onze bestemming, het Hard Rock Hotel met het grootste zwembad van heel Maleisië. Snelle check in, koffer waren zo boven in de 2 prachtige kamers. Je favoriete muziek staat voor je aan, een balkon met uitzicht over de zee en het magische zwembad.

We rocken hier de komende twee dagen, een bezoekje aan Spa rock, Body rock🏖🏖🏖

Succes in Nederland met hittegolf!

1. Peter jansen. “Opa”:
    24 juli 2019
    Jullie reisleider heeft steeds goede lokaties gevonden om te verblijven, hier alles oké .HG. Opa
  2. Anneke de Boer:
    24 juli 2019
    Ik was op de atlas aan het opzoeken waar jullie nu zijn en zag pas daarna op jullie blog de link 'kaart'........, nou ja, beter laat dan nooit ! Blij dat jullie weer velig van die berg af zijn. Hard Rock hotel ziet er eigentijds uit, Leuk die afwisseling tussen traditioneel en modern. Heeft Joost goed gedaan! Dág.
  3. Mam:
    24 juli 2019
    Wat erg zo’n rit door de bergen.
    Gelukkig heelhuids eruit dan weer een fijn hotel en dan is de rit weer snel vergeten.
    Zie uit naar jullie nieuw reisverhalen.
    X oma