Vertrekdag bestemming Griekenland Kreta

12 juli 2022 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Twee en anderhalf jaar geleden hadden we deze reis geboekt, bestemming Griekenland. Helaas gooide Corona de wereld op zijn kop.

maandag 11 juli, de nieuwsberichten geven chaos op Schiphol, annuleringen van vluchten, 16.000 koffers, weinig personeel, 4 uur van tevoren aanwezig zijn.

Gisteravond lag de familie Peep om 22 uur in bed, kleine flappies staan in garage. Iedereen heeft toch een klein tukkie gedaan tot 0.45 uur. Joost heeft een streng kofferbeleid, uiteindelijk moet het ook passen in de huurauto. Elise en Puck stonden meteen goed gemutst naast het bed, snel een rondje huis. Toet Toet, 1.25 uur taxi rijdt voor…

We waren om 1.45 uur op Schiphol, buiten staan allemaal meterslange tenten met linten om doorheen te slingeren. Gelukkig begon de rij gewoon binnen.. allemaal counters om zelf je bagage label uit te printen en grote luiken verdwijnen je koffers. Op hoop van zegen.
Door naar de volgende hindernis, douane daar hangen bordjes vanaf hier duurt het 30 minuten. We hebben goede moed! Om 2.30 uur zijn we door de douane heen. Klaar voor vertrek!

we kijken nog even achterom maar het loopt snel vol.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade