Terugreis tussenstop Nancy

25 juli 2021 - Nancy, Frankrijk

Gisteravond hebben we gekookt in de buitenkeuken, de laatste restjes uit de koelkast opmaken. Na het eten hebben we de koffers ingepakt…toch weer spannend of het allemaal nog past. Joost heeft een streng kofferbeleid, alles moet in de koffer en geen losse tasjes in de achterklep..

We hebben nog een wedstrijd gespeeld op de tennisbaan. Elise en Joost tegen Puck en Barbara, iedereen is zo bloedfanatiek. Het waren mooie rally’s en spannende ballen.

Om 21 uur zijn we allemaal richting bed gegaan om nog even lekker te relaxen. Vanmorgen waren we allemaal vroeg op, onze Franse gastvrouw, heer zijn ook vroeg wakker.

goed ontbijt , afscheid genomen van onze Franse gastvrouw en heer & honden.

we zijn gaan op weg naar ons eerste laadpunt…om 10.30 uur aangekomen, gelukkkig was de bezetting van de laadpalen (4 bezet), we gaan richting Lyon. Onze Tessi geeft aan dat het voor de tunnel druk is… we gaan het zien! Het is inderdaad rommelig op de weg maar het rijdt door niet hard maar het rijdt.

We gaan op naar de volgende laadplek, daar is het vol bezet en dat valt dan tegen want dan laad de auto niet echt snel op en je mag dan maar 80 % van de capaciteit laden. We gaan op naar het toilet en een wandeling door het boerenlandschap. Ach de tijd gaat dan toch vlug voorbij, we gaan op naar laatste stuk….

We komen om half 6 bij ons hotel aan, vlakbij de snelweg gelegen en een oplader voor de deur. We hebben ons lekker even opgefrist en om 19 uur zijn we naar de stad gereden.

Prachtige brede lanen, veel groen en een prachtig plein het lijkt Parijs in het klein. Een kleine rondwandeling maakte voor ons dat het zeker de moeite waard is om een keer terug te komen.

Elise had een leuk eettentje gevonden met een goede recensie, met Google maps kom je overal…er zat helemaal niemand maar goed dat deerde ons niks we waren toe iets te eten.

Heerlijk gegeten en geproost op de verjaardag van oma P.

We hebben ons de afgelopen dagen verbaasd over de prijzen van het ijs, 2,80 euro/3,50 voor 1 bolletje is niks. Joost en ik moesten erom lachen, de meiden verdienen zelf hun centjes en  vonden dit echt een belachelijk bedragen voor een ijsje.

vanavond is de laatste avond….we sluiten af met een ijsje!

we liggen in bed…de oogjes gaan toe!