Donderdag 25 juli : de kunst van niks doen.

26 juli 2019 - Batu Ferringhi, Maleisië

Goedenavond allemaal,

als eerste oma Peep van harte gefeliciteerd met uw verjaardag 🥳

Vanmorgen zijn we om 9 uur gaan ontbijten dit was hemels, echt hemels. Ze hadden hagelslag, pindakaas, verschillende soorten cake en dan heb ik de helft pas gezien. Toen ik dit zag 🤩 Ik heb nog nooit zo veel gegeten van croissants met heel veel hagelslag ( moet natuurlijk een paar dagen inhalen ) tot witte broodjes met pindakaas. Ik was niet de enige , Puck nam frozen ijs maar dat was niet echt een succes.

Daarna hebben we de badkleding aangetrokken en zijn we bedjes gaan zoeken bij het zwembad. We hadden 4 bedjes bij het rustige deel van het zwembad. Puck en ik gingen van de glijbaan af. Puck vond het leuk, maar ik vond het heel erg eng. Terwijl kinderen van 4 er 10 keer achter elkaar van af gingen. 😳

We hebben heel de dag niks gedaan, eindelijk! Voor het eten s’middags hebben we roomservice besteld. Puck had een hotdog, mam pap en ik hadden een sandwich. Om half 8 gingen we s’avonds eten we hadden een grote schaal to share vooraf genomen. Daar zat brood in met sla, vis en vlees. Daarna hadden we 2 pizza’s besteld, hawaï en een gewone pizza.

Na het eten zijn we naar de avondmarkt gelopen, ik vond het VER - SCHRIK - KELIJK. Het was er ontzettend warm en benauwd.

Dit was de reisblog weer voor vandaag, tot morgen ☀️