Donderdag 25 juli : de kunst van niks doen.

26 juli 2019 - Batu Ferringhi, Maleisië

Goedenavond allemaal,

als eerste oma Peep van harte gefeliciteerd met uw verjaardag 🥳

Vanmorgen zijn we om 9 uur gaan ontbijten dit was hemels, echt hemels. Ze hadden hagelslag, pindakaas, verschillende soorten cake en dan heb ik de helft pas gezien. Toen ik dit zag 🤩 Ik heb nog nooit zo veel gegeten van croissants met heel veel hagelslag ( moet natuurlijk een paar dagen inhalen ) tot witte broodjes met pindakaas. Ik was niet de enige , Puck nam frozen ijs maar dat was niet echt een succes.

Daarna hebben we de badkleding aangetrokken en zijn we bedjes gaan zoeken bij het zwembad. We hadden 4 bedjes bij het rustige deel van het zwembad. Puck en ik gingen van de glijbaan af. Puck vond het leuk, maar ik vond het heel erg eng. Terwijl kinderen van 4 er 10 keer achter elkaar van af gingen. 😳

We hebben heel de dag niks gedaan, eindelijk! Voor het eten s’middags hebben we roomservice besteld. Puck had een hotdog, mam pap en ik hadden een sandwich. Om half 8 gingen we s’avonds eten we hadden een grote schaal to share vooraf genomen. Daar zat brood in met sla, vis en vlees. Daarna hadden we 2 pizza’s besteld, hawaï en een gewone pizza.

Na het eten zijn we naar de avondmarkt gelopen, ik vond het VER - SCHRIK - KELIJK. Het was er ontzettend warm en benauwd.

Dit was de reisblog weer voor vandaag, tot morgen ☀️

Dikke kus, Elise 💋

1. Anneke de Boer:
    26 juli 2019
    Elise, wat een leuk verslag! Je beschrijft het zo beeldend, dat ik het helemaal voor me zie. Overigens wel een eind reizen om hagelslag te eten.....
    Schrale troost voor de warmte, hier is het ook VER SCHRIK KELIJK! Dág!