Desenzano del garda

20 augustus 2018 - Limone sul Garda, Italië

hoi hoi allemaal,

vandaag is het mijn (Elise) beurt om iets te schrijven, gisteren hebben we de auto opgehaald, en ja opa hij stond er nog ! Wat leuk was dat we zagen waar we allemaal gefietst hadden. Meer hadden we gisteren niet gedaan, alleen onze auto opgehaald en met de bus gereden. Dat duurde uiteindelijk bij elkaar 8 uur, de busreis duurde 4,5 uur vanuit Riva naar Schlanders en toen moesten we nog van Schlanders naar Desenzano 2,5 uur. In dat overige uur hadden we (de buschauffeur) en wij dus ook een half uur pauze en half uur wachten, we moesten overstappen van bus namelijk.

We hebben s’avonds gegeten bij 101 broodjes dacht ik, daar moet je op een papiertje opschrijven wat je wil van de kaart, dan lever je het briefje in en krijg je je broodjes. We hadden nog even gewandeld over de boulevard en een ijsje gegeten. En vroeg naar bed, moest van ma:(

Wij genieten van het lekkere weer bij het zwembad met kinderen die veel herrie maken en de spetters vliegen rond maar voor de rest is alles ok hoor,

Hoe is het weer bij jullie? Groetjes😘

1. Mam:
    20 augustus 2018
    Waar is moeders bij het zwembad?
  2. Anneke de Boer:
    21 augustus 2018
    Vandaag pas het (weer) leuke reisverslag gelezen. Het lijkt wel of jullie het zwembad voor jullie alleen hebben. Hier missen jullie niks qua weer dus profiteer er maar van.
    Dág!
  3. Peter jansen. “Opa”:
    21 augustus 2018
    Vandaag en morgen de laatste mooie dagen dan vanaf donderdag regen , kranten vol over Maarten van der Weiden.😜