Dag 15 dolfijnenshow

15 augustus 2017 - Umhlanga, Zuid-Afrika

Hallo allemaal, en wat leuk en gezellig dat je weer komt lezen.

Ik ben vandaag weer de blogger Elise, en Puck zit lekker in bad met een lush bal die we gisteren gekocht hebben in het winkelcentrum.

We zijn vandaag naar ishaka Sea world geweest, dat is een park met schildpadden, zeehonden, dolfijnen en nog meer zee dieren die zijn opgevangen en nu zijn ze hier (nou niet HIER HIER maar in dat park) en we zijn naar een dolfijnen show geweest en een zeehonden show. Nou ik vind het wel zielig sinds ik een aflevering heb gekeken hoe het bij het dolfinarium er aan toe gaat blijft dat toch wel in mijn achterhoofd.. Ik bedoel voorhoofd ander duurt het wel lang voordat ik het weet.

Het was wel mooi vond ik nou ja het is maar wat je mooi vind. We kwamen binnen en we gingen zitten, er zaten allemaal verschillende scholen met Afrikaanse kinderen, ze dragen allemaal verschillende uniformen, rood, blauw, wit. Het was heel leuk om te zien hoe anders dat gaat dan hier in Nederland.

Toen begon het en bam die beesten gingen floep in de lucht, en toen weer wam naar beneden. De dolfijnen gingen zich wel ernstig uitsloven hoor, maar ze deden hun best.

Morgen gaan we richting Drakensbergen rijden, kleine 2 uur rijden. Temperatuur daar   rond 15 graden en ' s nachts rond het vriespunt.

Morgen gaan we nog even winkelen in Gateway want we moeten nog wat kopen (nou ik ben de gene die nog daarnaar toe wil.. oeps) Dit was het weer. Tot morgen X Peeperkorn

1. Anneke de Boer:
    15 augustus 2017
    De winnende foto van vandaag is voor ons het/de zwemmende schildpad!
  2. Tante Corry:
    15 augustus 2017
    Dat wordt volgende week afkicken na zo'n exclusieve reis ! Ik geniet ook van jullie leuke foto's. Die van jullie viertjes van gisteren is echt super! Geniet nog van de laatste dagen.