Dag 11 nijlpaard

11 augustus 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hallo iedereen, Ik (Elise) ga vandaag weer wat schrijven maar dat gaat wel moeilijk worden ben ik bang... we hebben namelijk bijna niks gedaan.

We gaan nog wat doen namelijk we gaan op avond safari het is nu 18:10 uur precies en nu 18:11 uur maar, we worden om 20:00 opgehaald voor de avondsafari tot 23:00 ik hoop dat we dan wel wat zien want bij de vorige safari's zagen we s'avonds niks (ook omdat het donker is en we zagen ook geen dier) we gaan het zien.. ik denk meer horen want het is aardedonker! Papa hoopt dat we eindelijk een nijlpaard op straat zullen zien.

Ze zeggen dat hier s'avonds nijlpaarden lopen over straat en dan in het zwembad springen dat voor ons huisje ligt. Haha je gelooft het toch niet nou ik niet ik zie het al voor me, nijlpaard via het trappetje van het zwembad heel netjes lekker gaat zwemmen hahah of misschien wel net als mama gewoon zich erin laat vallen haha.

De meeste souvenirs zijn al binnen en we gaan nog naar Durban en naar Drakensbergen en dan naar huis.

Het weer is hier trouwens het lekkerst 25 graden lekker hoor. Zonnige met een heerlijke zeewind.
We zijn nog bij de zee geweest maar zwemmen is te koud en gevaarlijk (walvissen, nijlpaarden, krokodillen). Mama heeft leuke foto's van het prachtige strand maar die gaan niet op I pad, houden jullie tegoed.

We eten even snel een lekker eitje en daarna gaan we.

Groetjes in Nederland dikke kus van ons xx fam Peeperkorn